Hedvig i USA

Utbytesstudent i Raleigh, North Carolina USA 2012/2013

TJENA

Kategori: I USA

Har inte tid att göra mitt NY-inlägg än men tänkte skriva lite ändå. Jag är mitt uppe i midterm-veckan så det är fullt upp. Idag hade jag även match mot sanderson och vi vann med 2-1. Vi gjorde mål när det va typ 1 minut kvar så det va skönt! Då blir det inget straff på nästa träning hehe. Imorgon ska vi möta det bästa laget i vår serie så det blir spännande. Nu måste jag fortsätta plugga den amerikanska historian. Natives, the civil war och olika presidenter är allt som snurrar i mitt huvud. Ha en bra första vårdag imorgon y'all!
Bild på mig och jackie innan matchen idag:

Kommentarer

  • Berit Pettersson säger:

    Heja Sverige . Hedvig du är bäst ! Kvinnlig Zlatan. kram

    2013-03-21 | 22:26:59

Kommentera inlägget här: